اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

تولدتـــ مباركـــ عزيزخالـــــــه

هنوز منتـــظرمــــ

1390/5/1 16:23
477 بازدید
اشتراک گذاری

واي خاله جون كي بشه بياي

من واست از اين شعر بخونم...

 

پری قصه ام من

تنها و خسته ام منزاه

خونه م تو جنگل دور

دلم اسیر یک نور

روزا میشینم تنها

قصه میگم با گلها

منتظره یه شازدم

شازده بیاد تو قصه م

سوار اسب سفید

زیبا مثل یه خورشید

دست منو بگیره

برام آواز بخونه

بریم دوان و شادان

تو دشت وتوی دامان

گلهای رنگ و وارنگ

سرخ و بنفش و زرد رنگ

پروانه های رقصان

خندان و خوب و شادان

می رقصند دور گلها

می خونند شعر دلها

نقش می زنند طبیعت

سپاس و حمد خلقت

من و توهم بخندیم

دنیا را خوب ببینیم

مبادا غمگین بشین

مثل من تنها بشین

دنیا پر از خوبی

دنیا همش شادی

خوبی هارا ببینید

بدی را دور بریزید

پاشو بيا ديگه...

واي خدا جون فقط 3 روز موندههههههههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دوتا عشقم محدثه
14 آذر 90 15:25
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶

**************


مامان آرمان(مونا)
4 دی 90 23:26
همه خاله ها بچه های خواهرشون رو خیلی دوست دارن ایشالا که قدمش مبارک باشه و خودش سالم و شاد زندگی کنه.