اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

تولدتـــ مباركـــ عزيزخالـــــــه

از طرفـ مامانـــ نازيــــــــ

1390/5/10 17:26
563 بازدید
اشتراک گذاری

اينو از طرف اجي نازي مي ذارم...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


فرشته ی کوچک مادر

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست

و

خوش آهنگ ترین آوای عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست ...

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
تولد تو تولد من است          

 

  من تمام طول سال را بیدار مانده امُ که مبادا روز تولد تو تمام شود

 

        و من در خواب بمانم ُ و نتوانم بگویم     

 

تولدمان مبارک

 

و تو گل زیبای من در این لحظه و این ساعت سبز  متولد شدی

 

لحظه ای که تمام فرشته ها به احترام معصومیت تو گل من از آسمان افلاکی به زمین خاکی آمدند تا نوای لالایی های مادرانه ام را برای همیشه در گوش جانت زمزمه کنند

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)